Here we go again

Jul och nyår ska firas med älskling, längtar som fan.
Han har börjat komma med vissa kommentarer om förlovning *Tjejskriiiiik*

Jag har sagt upp kontakten med min pappa
Och jag kanske har förlorat en av de personer som jag älskar mest i hela världen.
En underbar människa och vän, dock har vänskapen inte varit den bästa på sistonde.

Allt jag vet om ditt privatliv är det jag får reda på genom bdb, eller genom att lyssna när du pratar med andra personer eftersom du inte pratat med mej på ett bra tag.
Jag har mått för psykiskt dåligt för att orka tjata på dej när du säger att allt är bra fast det inte är det.
Vill du prata, fine då finns jag här.
Men om du inte vill prata med mej vad ska jag då göra åt saken?

Jag har kanske inte varit den bästa av vänner senaste tiden, och jag vill inte be om ursäkt för det.
Men jag vill förklara vad det beror på.

1. Jag har mått för psykiskt dåligt för att engarera mej i något alls.
2. Jag har haft nervösa sammanbrott lite titt som tätt.
3. Jag får panikattacker så fort jag har varit i närheten av större mängder människor.
4. Mycket har hänt i mitt liv senaste tiden som jag har varit tvungen att ta hand om själv.
5. Min rygg har kollapsat totalt och jag har haft konstant ont, men inte låtsas om det.
6. Min bästa vän har klagat på att hon mår piss, men när man frågat är allt bra.
7. Och när man inte frågar igen är man en idiot.
8. Nästan alla jag känner har klagat på vilken hemsk människa jag är.
9. Och tydligen är allt jag gör fel.
10. Gammla vänner jag trodde jag hade förlorat har hört av sej.
11. Bara för att säga att de inte vill veta av mej.

När jag tydligen är en så hemsk människa orkar inte jag bry mej,
då säger jag ifrån och det var det jag gjorde nu.

Det kanske är bäst att vi inte umgås på ett tag eftersom jag tydligen får dej må psykiskt sämre och behandlar dej som skit.
Det kanske är en en bra idé att låta oss båda få en ärlig chans att må bättre.
Om vi tar en paus nu, kanske vi inte behöver riskera att förlora varandra totalt.


"Some things are meant to be,
some things are not.
I hope we are meant to be,
but maybe not right now.
Maybe not today,
maybe not tomorrow.
But someday are paths will be one again.
Someday you will understand"

Kommentarer
Postat av: Sjusovaren

Hallå där. Ge inte folk för stora förhoppningar för tidigt.



Jag är fortfarande tonåring. Jag behöver vara ute och sladda på småtimmarna, full som ett hus och somna i en taggbuske. Jag kan inte förlova mig än. Sånt är för gamlingar.



Därmed basta!



(PS. Alla vet att jag är seriös på nätet. DS.)

2008-12-15 @ 00:40:07
URL: http://sjusovaren.blogg.se/
Postat av: fnix

Om du ska kunna vara en bra vän måste du ta hand om dig själv först!



Förövrigt herr Sjusovare så är tjejskrik inte alltid av ondo;)

2009-01-25 @ 15:38:37
URL: http://www.fnix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0