jaja

Ja, jag vet att jag är helt sjukt dålig på att uppdatera men det får ni stå ut med.

Och nu måste jag bara få skriva av mej lite.

Som vissa av er kanske vet (jag vet inte ens vilka som läser bloggen om de ens är någon) så fyllde jag 16 igår iaf.
Och idioten, skitstöveln och lögnaren även känd som min far kom såklart ihåg det med.. NOT!
Så jag messade honom strax innan 12 och skrev: "tack för att du kom ihåg min födelsedag igår pappa"
Inom loppet av nån minut får jag leveransrapport, men när han efter en timme fortfarande inte svarat så blev jag så arg och ledsen att jag ringer den enda som kan få honom att lyssna.

Jag ringer då min underbara fantastiska farmor, som så klart blir arg på honom.
Hon ringer upp honom och frågar vad han håller på med, han säger att han inte fått något mess och att han hade skickat choklad till mej.
Farmor ringer upp mej igen och vi pratar en liten stund till.
När jag berättar att jag inte tänker komma ner på jullovet för att jag inte orkar träffa pappa bli hon lite ledsen men förstår.
Vi bestämmer att jag ska bo hos dom på sportlovet.

Efter vi lagt på tröstäter jag lite choklad tills jag får ont i magen, då drar jag till skolan.
Sen igår på eftermiddagen har inte jag kunnat sluta vara arg på honom.
Det är 3:e året irad han glömmer min födelsedag.
Han har inte kommit ihåg hur gammal jag är sen jag började skolan.

Ja, jag e bitter. deal with it!

Kommentarer
Postat av: Zara

grattis i efterskott får jag säga :).

2008-11-24 @ 18:17:08
URL: http://sunshinesweetie.blogg.se/
Postat av: fnix

Ibland är att bryta helt det enda som fungerar. Han stjäl bara din energi vännen. Min pappa har aldrig kommit ih¨åg min födelsedag, men brytningen med honom handlar om så mycket mer(han valde flaskan).

Nu är pappa död, i somras, och jag har aldrig ångrat mig trots att det finns vissa delar av pappa som jag alltid kommer att sakna.

kram Madde

2009-01-25 @ 15:42:20
URL: http://www.fnix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0