Way to often

Alldeles för ofta:


Pratar jag om människor jag saknar, utan att göra något åt det.
Säger jag att jag ska göra något, för att sedan glömma bort det.
Säger jag saker som jag egentligen inte menar.
Håller jag munnen stångd när jag borde säga ifrån.
Pratar jag när jag bara borde vara tyst.
Gör jag saker bara för att slippa tänka.
Tänker jag på saker som jag inte borde tänka på.
Sätter jag andra framför mej själv.
Skyller jag mina misstag på andra.
Tar skulden när den egentligen är andras.
Säger jag att jag vet, fast jag inte har en aning.
Låtsas jag att jag inte ser problemen för att slippa ta hand om dom.
Önskar jag att jag bara kunde få vara ensam en stund.
Känner jag mej övergiven, fast någon håller om mej.
Tror jag att mina minnen ska slita sönder min själ.
Önskar jag att han bara kunde bry sej.
Gör jag dumma saker för att han ska se mej.
Hatar jag min bror.
Älskar jag människor som sårar mej.

Allt för ofta saknar jag det jag en gång hade men nu har själv sett till att jag har förlorat...

Kommentarer
Postat av: Susspuss

Heey Emmie "SnickSnack" :D Känner minsann igen mig i den här om att man snackar om personer man saknar men man gör inget åt de.. ville oxå tala om att ja saknar dig o hoppas att vi åter ska träffas o kunna ha lika skoj som vanligt när vi e me varandra <3

2009-01-13 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0