Jag talar ut...

Jag vet inte om någon läser min blogg, jag vet inte om jag egentligen bryr mej om det heller.
Men nu är det dags att förklara mitt konstiga beteende den senaste tiden.

Nu minns jag...

Jag minns att han våldtog mej, så fort jag blundar känner jag hans händer på min kropp igen.
Jag vet varför jag är så rädd för mörkret, jag vet varför jag inte kan sova ensam.
Det är första natten på 2 veckor jag behöver sova ensam, och att somna är en omöljighet.
Känslan av att så fort jag klätt av mej och släckt lampan så kommer han går inte att tvinga bort.
JAg minns allt som om det var igår...
Tänk om någon kunde förstå...

Kommentarer
Postat av: fnix

Jag blev av med oskulden i en åldtäck på ett biljardbord, 15 år och tre dagar gammal. Jag kan ännu minnas varenda sekund trots att jag är trettio år nu.

Länge önskade jag att någon skull förstå men för att verkligen förstå behöver man ha varit med om det, och det önskar jag ingen. ATt ge förståelse för är en annan sak och det kan folk om du pratar med dem, om du berättar varför du mår som du mår. Varför du gör som du gör och vad du tänker.





Kram

Madde

2009-01-25 @ 15:36:09
URL: http://www.fnix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0